Friday, August 8, 2014

bajkovito mjesto

ovdje nije ništa savršeno.......svaki rad ima svoje sitne mane, to je ono što mene čini čovjekom, jer nitko od nas nije savršen, i nitko od nas ne stvara savršene stvari....stvaramo srcem i dušom, dajemo osobnost radovima....ja volim bajke.....još uvijek vjerujem u Djeda Božičnjaka, u vile i Petra Pana......još sam dijete u duši, tako gledam svijet jer tako je puno ljepši i s tim pogledom nastaju moji radovi.....na taj način uz vaše želje i vašu maštu, kroz moje ruke i moje mogućnosti pokušavam udahnuti u svoje radove taj mali dio iz bajki, gdje svi žive sretno do kraja života.......hvala Vam što mi dajete mogučnost da to ostvarim

posjetite nas na facebook stranici.........i pitajte za sve detalje :*
izrađujemo unikatne, ručno rađene okvire/slike unikatni pribor za jelo, ukrasne kutijice ukrašene otiskom bilo koje vaše fotografije, moosgummi okviri oslikavanje šalica, čaša tanjura.....sve što vaše srce poželi, personalizirane stvarčicezaljepši dom :*
Bajkovita koliba handicraft







No comments:

Post a Comment