Wednesday, August 27, 2014

unikatni personalizirani pribor za jelo

super mi je činjenica da moji klinci jedu sa žličicom sa svojim imenom sa likom kojeg oni vole....i zbog toga su tako sretni da jedu s guštom :D a meni ih je milina gledat kako su oduševljeni priborom koji je napravljen onako kako oni žele......
za sve informacije opriboru slobodno se javite na Bajkovita koliba handicraft
 mala panda za malog dečka Tina :) svaki put kad jede može 'dati 5' na šapicu pande ;)
 ptičica Tweety je taman i za dečke i za cure :) a tko ne volitu malu ptičicu koja 'misli da je vidila micu macu' :)

 minny i hello kitty su, vjerujem neizostavni dio u odrastanju svake curice, i baš mi je super ideja da sad mogu jesti zajedno sa svojim crtanim junacima :)
 žena zmaj, hehe......mislim, realno gledajući, zaštobi ovaj pribor bio isključivo za djecu, zar ne?moj muž je, na primjer, naručio svoj pribor sa kamionom :D tak da i kad nije na poslu može gledat kamione :)

No comments:

Post a Comment