Sunday, August 24, 2014

ručno oslikane šalice......

znate što?ja jednostavno obožavam Petra Pana.....iskreno, oduvik sam tila otići u Nigdjezemsku i biti jedna od Izgubljenih dječaka...ali eto, to nije moguče, i onda sam skupljala apsolutno sve što ima veze sa Petrom Panom :).....i tak sam poželjela i šalicu s njegovim likom,i imala sam ju, ali kratko, jer se isprala :(
i sad moji klinci vole razne likove iz crtića i zato sam njima oslikala šalicei zdjelice :)
neka djeca uživaju, a i ja skupa s njima ;)
 jedna mala maca, za jednu malu princezu :) sigurna sam da će joj juhica il pahuljice il čokolino biti slađi iz ove zdjelice

 neizostavni Munjeviti Jurić za svakog dečka :) piti kakao iz ove šalice skoro je ravno osječaju kao da smo u crtiću i jedni od frendova brzog Jurića
 naravno, veliki ljudi možda ne žele crtiće na šalici, ali ako je neko škorpija u horoskopu, zašto to ne reči bez riječi :)
i jedan mali Tomica......u radnom izdanju, jer Tomici još treba dati boje u ove obraščiće, zar ne? ali da budem iskrena....meni je on sladak i ovak bez boje :)

zavirite u Bajkovita koliba handicraft jer tamo ima svega :)
šalice se oslikavaju ručno, sa posebnom bojom koja se ne ispire i šalicu možete prati i u perilici likovi ne budu nigdi pobigli ;)

No comments:

Post a Comment